+49 170 218 81 87

Wat betekend laagste prijs garantie?

Het komt voor dat eigenaren van particuliere vakantiehuizen er voor kiezen om het vakantiehuis aan te bieden via meerdere verhuurorganisaties.

En iedere, dikwijls zeer bekende verhuurorganisaties, berekenen hoge kosten aan de verhuurder, waardoor het huurbedrag veel hoger wordt. Wij hebben reeds enorme verschillen gezien. Dit verschil kan oplopen tot enkele honderden euro's per week reservering.

Door onze geringe kostenstructuur kunnen wij garanderen dat U bij onze organisatie altijd de laagste prijs betaald voor hetzelfde huis. Mocht U hetzelfde vakantiehuis vinden bij een andere verhuurorganisatie welke een lagere prijs aanbiedt voor hetzelfde vakantiehuis in een zelfde periode, garanderen wij dat U het verschil per direct krijgt terug gestort op Uw bankrekening met een bonus van € 100,-.

 

Moet ik toeristen belastingbetalen?

Dit is afhankelijk per locatie. Indien u toeristenbelasting dient te betalen, wordt dit altijd vooraf aangegeven.

 

Ik neem mijn huisdier mee, moet ik nog ergens rekening mee houden?

U dient er rekening mee te houden dat een geldig dierenpaspoort en inentingen verplicht zijn. Wij raden U aan om contact op te nemen met Uw dierenarts.

 

Kan ik op een afwijkend moment aankomen/vertrekken?

Wellicht zijn er mogelijkheden. Wij verzoeken u om in dit geval contact met ons op te nemen.

 

Wanneer en hoe krijg ik de borgsom terug?

De borgsom krijgt u maximaal 1 week na uw verblijf terug gestort op uw bankrekening.

 

Wanneer moet ik de borgsom betalen?

De borgsom dient gelijktijdig met de huursom te worden overgemaakt.

 

Wordt een meereizende baby meegerekend als een volwassene?

Nee, pas vanaf 4 jaar en ouder wordt iemand gerekend als meereizende volwassene.

 

Waar kan ik het adres van het vakantiehuis zien?

Alle adres en contact gegevens staan vermeld in de reisbescheiden die u uiterlijk een week voor uw vertrek per e-mail van ons ontvangt.

Indien U adresgegevens eerder wenst te hebben, bijvoorbeeld om de ligging te bekijken met goole maps is dit vanzelfsprekend mogelijk. Wij verzoeken U hiervoor het contact formulier te gebruiken.

 

Hoe weet ik of mijn online boeking definitief gelukt is?

Na uw boeking ontvangt U direct een bevestiging per e-mail. Wanneer U geen bevestigingsmail van ons heeft ontvangen na Uw boeking verzoeken wij U contact met ons op te nemen.

 

Waar kan ik met mijn klacht/ aan- of opmerkingen terecht?

Samen met uw reisbescheiden ontvangt U de naam en het telefoonnummer van Uw vaste contact persoon. Met hem/haar kunt U contact opnemen.

 

Hoe kan ik mijn boeking annuleren?

Indien U onverhoopt genoodzaakt bent uw reservering te annuleren, verzoeken wij U dit schriftelijk of per e-mail aan ons mede te delen.